SAP CRM ve Müşteri Deneyimi (CX)

Birlikte
Başarıyoruz!

SAP CRM ve Müşteri Deneyimi (CX)

SAP C/4HANA’nın eşsiz teknolojisi sayesinde, müşterilerinize her alanda mükemmel deneyimler yaşatın.

Sayfaya Git

Blog Yazıları Blog

Ayşe Akın
MBIS AR-GE Merkezi Çözüm Yöneticisi
SAP KVKK Çözümü: PDP
Günümüzde kurumların ve işletmelerin yönetmek durumunda kaldığı veri boyutu ve kişisel veri hassaslığı oldukça arttı. Buna ek olarak;...
MBIS
Gökçelik S/4HANA Başarı Hikayesi
GÖKÇELİK Yönetim Kurulu Başkanı Yalçın Aras ile birlikte SAP S/4HANA Projemiz üzerine konuştuk. Bugün 4 fabrikasında ileri teknolojiye...
Ercüment Köksal
İş Zekası Takım Lideri
Veri Analitiği ile İşletmenizde Nasıl Katma Değer Yaratırsınız?
Veri analitiği, diğer bir adıyla analitik, bugün şirketlerin değerli içgörüler elde etmek için sahip olduğu en önemli araçlardan birisi....
Tanıl Bilgiç
Çözüm Mimarı - Monotect
SAP CPQ nedir?
  SAP CPQ, karmaşık yapıdaki modüler ürün/hizmetlerin fiyatlandırma, teklif oluşturma ve sipariş süreçlerini otomatikleştiren ve...

Mailiniz başarıyla gönderilmiştir en kısa sürede sizinle iletişime geçilecektir.

Mesajınız ulaştırılamadı! Lütfen daha sonra tekrar deneyin.