SAP Servis Yönetimi
Çözümleri

Hizmet ekiplerinizin süreç verimliliklerini artırmaları ve müşterilerinize kusursuz servis deneyimi sunmaları için Omnichannel desteği, 360° müşteri görünümü ve akıllı destek talebi yönetimi SAP uygulamalarını MBIS uzmanlığıyla şirketinize adapte edin.

Daha fazla bilgi

MBIS ile satış yeteneklerinizi geleceğe adapte edin.

Doğru adımlarla verimliliğinizi iyileştirin

Self servis seçenekleriyle cevap vermeniz gereken destek taleplerini azaltırken akıllı teknolojilerle müşteri hizmetleri ekiplerinizin verimliliğini artırın.

Müşterileriniz için hızlı çözümler sağlayın

Müşteri sorunlarını iletişim merkezinde hızla işleyerek sahada daha etkili hizmetler sunun.

Temsilcilerinizin üretkenliğini artırın

Müşterilerinize ait 360° görünüm ve bilgi yönetimi ile hizmet temsilcilerinizin sorunları hızla çözmesine yardımcı olun.

SAP Service
Cloud

MBIS ile, sunduğunuz hizmetleri müşteri deneyiminin
merkezi haline getirin.

SAP Service Cloud; self servis araçları, hızlı yanıt veren iletişim merkezleri
ve sahada güvenilir destek ile her seferinde harika müşteri deneyimleri
sunmanıza yardımcı olur. SAP Service Cloud çözümünü MBIS’in uzman
ekibiyle beraber hayata geçirerek müşterilerinize özelleştirilmiş hizmet
deneyimleri sunun ve tüm hizmet kanallarınızda hızlı çözümler sağlayın.

Daha fazla bilgi

SAP Service Cloud çözümü, müşterilerinizin ve sizin hayatınızı kolaylaştırır.

Sorunsuz çok kanallı hizmet sağlayın

360° bir müşteri görünümü ile tüm müşteri taleplerini aynı arayüzde yönetin ve iletişim kanallarında sorunsuz bir deneyim sağlayın.

Müşteri sorunlarını hızla çözün

Makine öğrenimi ile çağrı sınıflandırmasını ve çözümlemesini hızlandırın, temsilcilerinizi işlerinde mükemmelleşmeleri için ihtiyaç duydukları araçlar ve verilerle destekleyin.

Müşteri hizmetleri maliyetlerini düşürün

Makine öğrenimi ile rutin görevleri otomatikleştirerek ve ortalama işlem sürelerini kısaltarak müşteri hizmetleri süreçlerinin verimliliklerini artırın.

Teknik ve Fonksiyonel Özellikler

Entegre iletişim kanalları

Tutarlı bir deneyim için tüm servis taleplerini aynı arayüzde yönetin. Müşterilerinize chatbot, telefon, sohbet, SMS, e-posta ve sosyal kanallar aracılığıyla hizmet verin. Otomatik müşteri tanımlama, ekran belirleme ve akıllı yönlendirme ile hizmet hızınızı artırın.

Destek talebi yönetimi

Manuel olarak veya e-posta mesajları, sohbet, SMS, portal veya sosyal medya kanallarından tetiklenen destek talepleri oluşturun. Kapsamlı talep oluşturma araçlarıyla destek taleplerini verimli bir şekilde yönlendirin ve hızla çözüme kavuşturun.

Servis analitikleri

Hazır raporlar ve analizlerle hizmet performansınızı izleyin ve iyileştirin. Çalışan iş yükü, çağrı tamamlama oranı, SLA’lar ve diğer ilgili ölçümler hakkında gerçek zamanlı analizlerle hizmet performansınızı izleyin, raporlarınızı özelleştirin.

Öğrenme yönetimi

Görsel eğitim araçlarıyla yeni hizmet temsilcileri için işe adaptasyon sürecini kolaylaştırın. Temsilcilerinizi, özelleştirilmiş öğrenim metodları ve anlık eğitimlerle her zaman güncel tutun.

Satış, pazarlama ve e-ticaret ile entegrasyon

Daha geniş bir müşteri görünümü elde etmek için hizmet çözümlerinize satış yetenekleri ekleyin. Müşterilerinizin tam görünümünü sağlarken silo şeklindeki bilgi kümelerini parçalayın ve departmanlar arasındaki işlemleri sadeleştirin.

Çözüm önerileri

Gelen hizmet talepleriyle ilgili en alakalı çözümleri bulmak için makine öğrenimi özellikleri ile oluşturulan teklifler alın. Ortalama çözüm sürelerini kısaltın ve sorunları azaltın. Hizmet ekiplerinizin üretkenliğini artırın ve çalışan bağlılığını güçlendirin.

Müşterilerimizin Görüşleri

Daha başarılı olmanız için neler yapıyoruz?

Fehmi Murat DERİCİOĞLU
Çimsa, CIO
“SAP ile stratejik ortaklığımız kapsamında yürüttüğümüz Dijital Dönüşüm yolculuğumuzun Kişisel Verilerin Korunması ile ilgili kısmını da PDP (Personal Data Protector) çözümü ile tamamlamış bulunuyoruz. SAP’nin KVKK konusundaki deneyimlerini ve en iyi uygulamalarını kendimize adapte ederek son derece başarılı bir projeyle birlikte, ekosistemimiz içindeki kişisel verilerin korunmasını ve ilgili süreçlerin tüm ortamlar için merkezi olarak yönetilmesini sağlayarak, kanuni gerekliliklerin çok önemli bir kısmını yerine getirmeyi başardık. “
Mesut CAN
AGT, Proje Müdürü
“AGT’nin dijital çekirdeğini dönüştürdük! 10’dan fazla uydu sistemle entegre ECC sistemimizi Springfield metodolojisiyle MBIS’in deneyimli ekibiyle birlikte pandemiye rağmen 4 ayda S/4HANA’ya dönüştürdük. PMI standartlarına uygun yönettiğimiz ve çevik yaklaşımı entegre ettiğimiz projemiz sonucunda yalınlaşan, hızlanan ve güncellenen Bilgi Sistemleri altyapımız yeni teknolojilere hazır. Analitik yönetim reflekslerimiz güçlendi. Birlikte başarılı projelere imza attığımız MBIS’e teşekkür ederiz.”
Kadir Sakarya
Sepaş, Bilgi Teknolojileri Altyapı Müdürü
SAP’nin KVKK konusundaki en iyi uygulamalarını kendimize adapte ederek son derece başarılı bir proje ile birlikte, ekosistemimiz içindeki kişisel verilerin korunmasını ve ilgili süreçlerin tüm ortamlar için merkezi olarak yönetilmesini sağladık. SAP PDP ile kanuni gerekliliklerin çok önemli bir kısmını yerine getirmeyi başardığımız bu projede MBIS’in uzman ekibi ile çalıştık. Özverili çalışmalarından dolayı birlikte bu projeye imza attığımız MBIS’e çok teşekkür ederiz.
Emre Karabulut
Medcem, Bilgi Teknolojileri Müdürü
SAP’yi çimento sektöründe gelişen misyon ve stratejimizi destekleyen bir motor olarak görüyoruz. Öyle ki çimento sektöründe dijital çözümler geliştirmede esnekliği, entegrasyon kolaylığı ve değişen iş süreçlerine adaptasyonu ile vazgeçilmez bir kaynak. Bu süreçte danışmanlık firması olarak, know-how’ı güçlü ve değişen iş ihtiyaçlarımıza hızlı çözüm üreten MBIS, inovasyon yolculuğumuzda bizim için önemli bir çözüm ortağı haline gelmiştir.
Aylin Güvener
AGT, Satış ve Pazarlama Süreçleri Yöneticisi
MBIS’in B2B müşteri portalı Customer WEGA ile bayilerimizle iş birliği içerisinde çalışma imkânı elde ederek, müşteri memnuniyetimizi artırdık. Portalde ihtiyaçlarımıza yönelik sürekli yapılan iyileştirmelerle müşterilerimizin ihtiyaçlarına daha hızlı bir şekilde cevap verebiliyoruz. Operasyonel verimliliğimizi ve bayilerimizle olan iletişimimizi artırmamıza da katkı sağlayan MBIS’e, Customer WEGA’nın hayat geçirilme ve geliştirme aşamalarında gösterdikleri profesyonel ve iş odaklı yaklaşımlarından dolayı teşekkür ediyoruz.
Yasin GÖKKAYA
AGT, İş Uygulamaları Müdürü
“MBIS’in Profesyonel Destek Hizmetleri’nden yararlanmaya başladığımızdan bu yana kendimizi her zaman güvende hissediyoruz. MBIS’in alanında uzman ekibi ile sunduğu hızlı ve etkin çözümler sayesinde, iş uygulamalarımızı kullanan iç müşterilerimizin memnuniyetlerini çok iyi noktalara getirdik. Özverili çalışmalarından dolayı MBIS’e teşekkür ediyor, uzun yıllar birlikte çalışmayı diliyoruz.”
Sinan Karacoğlan
Doğu Pres, BT Müdürü
Uzun yıllardır MBIS ile çalışıyoruz. Beraber başarıyla canlıya geçirdiğimiz SAP S/4HANA projesinden sonra MBIS’in profesyonel destek hizmetlerinden de yararlanmaktayız. Uzman ekiplerin ihtiyaçlarımıza çözüm odaklı yaklaşımlarıyla beraber destek ihtiyaçlarımızı da sorunsuz ve hızlı bir şekilde MBIS ile çözüme kavuşturuyoruz. Birlikte çok daha uzun yıllar çalışmak dileğiyle MBIS’e teşekkür ederiz.
Alper Nantu
Hasçelik, BT SAP Sorumlusu & Geliştiricisi
"24 saat çalışan bir endüstriyel fabrikada, SAP gibi önemli sistemlerimize anlık olarak izleme sunan bir servise sahip olmak fayda sağlıyor. Ben her yetki değişimi, önemli SAP JOB programlarının durumları ve performans tutarsızlıklarını System Guard aracı ile takip ediyor ve gerektiğinde aksiyon alıyorum."
İlker Özer
Tadım, IT Direktörü
2016 yılından bu yana MBIS’in profesyonel destek hizmetlerinden yararlanmaktayız. MBIS’in çözüm odaklı uzmanlarının taleplerimizi çok hızlı şekilde karşılamaları sayesinde, bir yandan günlük operasyonlarımızdaki aksamaların önüne geçerken diğer yandan da memnuniyet ve esnekliğimizi üst seviyelere taşımayı başardık. Birlikte çok daha uzun yıllar çalışmak dileğiyle MBIS’e teşekkür ederiz.

AGT Ağaç Sanayii

MBIS farkıyla SAP BPC çözümünü seçen AGT Ağaç Sanayii’nde gerçekleşen dijital dönüşüm projesinin detaylarını inceleyin.

  • Sektör
    Ağaç ve Orman Ürünleri
  • Ülke
    Türkiye
  • Ürün
    SAP BPC
Vaka Analizini İndir

Başarı Hikayeleri

Kaynaklar

MBIS’in bilgi birikiminden faydalanın, farkındalığınızı artırın.

MBIS'in sunduğu SAP S/4HANA Finance Çözümü ile
kazanan siz olun.

Bu dokümanın amacı, bir S/4HANA Finance projesinin hazırlık aşamasında yapılması gerekenlere dikkat çekmek ve implementasyonun geri kalanının daha sorunsuz ilerlemesini sağlamaktır.

Ücretsiz İndir

SAP S/4HANA Finance

SAP S/4HANA Finance çözümü hakkında daha fazla bilgi
edinmek için webinar kaydımızı izleyin

Webinarı İzle

Daha fazla bilgi için lütfen bizimle iletişime geçiniz