SAP® Servis Yönetimi
Çözümleri

Hizmet ekiplerinizin süreç verimliliklerini artırmaları ve müşterilerinize kusursuz servis deneyimi sunmaları için Omnichannel desteği, 360° müşteri görünümü ve akıllı destek talebi yönetimi SAP® uygulamalarını MBIS uzmanlığıyla şirketinize adapte edin.

Daha fazla bilgi

MBIS ile satış yeteneklerinizi geleceğe adapte edin.

Doğru adımlarla verimliliğinizi iyileştirin

Self servis seçenekleriyle cevap vermeniz gereken destek taleplerini azaltırken akıllı teknolojilerle müşteri hizmetleri ekiplerinizin verimliliğini artırın.

Müşterileriniz için hızlı çözümler sağlayın

Müşteri sorunlarını iletişim merkezinde hızla işleyerek sahada daha etkili hizmetler sunun.

Temsilcilerinizin üretkenliğini artırın

Müşterilerinize ait 360° görünüm ve bilgi yönetimi ile hizmet temsilcilerinizin sorunları hızla çözmesine yardımcı olun.

SAP® Service
Cloud

MBIS ile, sunduğunuz hizmetleri müşteri deneyiminin
merkezi haline getirin.

SAP® Service Cloud; self servis araçları, hızlı yanıt veren iletişim merkezleri
ve sahada güvenilir destek ile her seferinde harika müşteri deneyimleri
sunmanıza yardımcı olur. SAP® Service Cloud çözümünü MBIS’in uzman
ekibiyle beraber hayata geçirerek müşterilerinize özelleştirilmiş hizmet
deneyimleri sunun ve tüm hizmet kanallarınızda hızlı çözümler sağlayın.

Daha fazla bilgi

SAP® Service Cloud çözümü, müşterilerinizin ve sizin hayatınızı kolaylaştırır.

Sorunsuz çok kanallı hizmet sağlayın

360° bir müşteri görünümü ile tüm müşteri taleplerini aynı arayüzde yönetin ve iletişim kanallarında sorunsuz bir deneyim sağlayın.

Müşteri sorunlarını hızla çözün

Makine öğrenimi ile çağrı sınıflandırmasını ve çözümlemesini hızlandırın, temsilcilerinizi işlerinde mükemmelleşmeleri için ihtiyaç duydukları araçlar ve verilerle destekleyin.

Müşteri hizmetleri maliyetlerini düşürün

Makine öğrenimi ile rutin görevleri otomatikleştirerek ve ortalama işlem sürelerini kısaltarak müşteri hizmetleri süreçlerinin verimliliklerini artırın.

Teknik ve Fonksiyonel Özellikler

Entegre iletişim kanalları

Tutarlı bir deneyim için tüm servis taleplerini aynı arayüzde yönetin. Müşterilerinize chatbot, telefon, sohbet, SMS, e-posta ve sosyal kanallar aracılığıyla hizmet verin. Otomatik müşteri tanımlama, ekran belirleme ve akıllı yönlendirme ile hizmet hızınızı artırın.

Destek talebi yönetimi

Manuel olarak veya e-posta mesajları, sohbet, SMS, portal veya sosyal medya kanallarından tetiklenen destek talepleri oluşturun. Kapsamlı talep oluşturma araçlarıyla destek taleplerini verimli bir şekilde yönlendirin ve hızla çözüme kavuşturun.

Servis analitikleri

Hazır raporlar ve analizlerle hizmet performansınızı izleyin ve iyileştirin. Çalışan iş yükü, çağrı tamamlama oranı, SLA’lar ve diğer ilgili ölçümler hakkında gerçek zamanlı analizlerle hizmet performansınızı izleyin, raporlarınızı özelleştirin.

Öğrenme yönetimi

Görsel eğitim araçlarıyla yeni hizmet temsilcileri için işe adaptasyon sürecini kolaylaştırın. Temsilcilerinizi, özelleştirilmiş öğrenim metodları ve anlık eğitimlerle her zaman güncel tutun.

Satış, pazarlama ve e-ticaret ile entegrasyon

Daha geniş bir müşteri görünümü elde etmek için hizmet çözümlerinize satış yetenekleri ekleyin. Müşterilerinizin tam görünümünü sağlarken silo şeklindeki bilgi kümelerini parçalayın ve departmanlar arasındaki işlemleri sadeleştirin.

Çözüm önerileri

Gelen hizmet talepleriyle ilgili en alakalı çözümleri bulmak için makine öğrenimi özellikleri ile oluşturulan teklifler alın. Ortalama çözüm sürelerini kısaltın ve sorunları azaltın. Hizmet ekiplerinizin üretkenliğini artırın ve çalışan bağlılığını güçlendirin.

SAP® C/4HANA ile müşteri deneyimi yönetiminin hangi çözümlerle nasıl yükseltilebileceğinin açıklandığı e-Kitabımızı ücretsiz olarak indirebilirsiniz.

Günümüzde müşteri deneyiminin önemini kavrayan işletmeler, deneyim ekonomisinde rekabet edebilmek için farklı çözümlere ihtiyaç duyuyor. MBIS olarak, müşterilerinize sunduğunuz deneyimi yöneterek kalitesini yükseltebilmeniz için size SAP® C/4HANA çözümleri sunuyoruz. Daha iyi bir müşteri deneyimi sağlayarak rekabette öne geçmek için daha fazla beklemeyin.

Ücretsiz İndir

AGT Ağaç Sanayii

MBIS farkıyla SAP® BPC çözümünü seçen AGT Ağaç Sanayii’nde gerçekleşen dijital dönüşüm projesinin detaylarını inceleyin.

  • Sektör
    Ağaç ve Orman Ürünleri
  • Ülke
    Türkiye
  • Ürün
    SAP® BPC
Vaka Analizini İndir

Başarı Hikayeleri

Kaynaklar

MBIS’in bilgi birikiminden faydalanın, farkındalığınızı artırın.

MBIS'in sunduğu SAP® S/4HANA Finance Çözümü ile
kazanan siz olun.

Bu dokümanın amacı, bir S/4HANA Finance projesinin hazırlık aşamasında yapılması gerekenlere dikkat çekmek ve implementasyonun geri kalanının daha sorunsuz ilerlemesini sağlamaktır.

Ücretsiz İndir

SAP® S/4HANA Finance

SAP® S/4HANA Finance çözümü hakkında daha fazla bilgi
edinmek için webinar kaydımızı izleyin

Webinarı İzle

Daha fazla bilgi için lütfen bizimle iletişime geçiniz