e-Defter

Birlikte
Başarıyoruz!

e-Defter

MBIS e-Defter SAP’deki finansal kayıtlarınız ile dijital mali mühürlü e-Defter’lerinizi oluşturup ‘doğrudan entegrasyon’ yöntemiyle GİB’e göndermeye, yönetmeye yarayan GİB tarafından akredite edilmiş yazılımdır.

MBIS, e-Dönüşüm Doğrudan Entegrasyon Genel Mimarisi

MBIS e-Defter Ürün ve Hizmet Özellikleri

Sunduğumuz SAP çözümleri ile müşteri memnuniyeti ve güvenini kazanmış bir firma olarak, tecrübeli yazılım ekibimiz tarafından Ar-Ge merkezimizde geliştirilen e-Dönüşüm ürünlerimizle, elektronik yasal belge alış verişlerinizi SAP’nin dışına çıkmadan gerçekleştirebilirsiniz

SAP ile Entegrasyon

MBIS e-Dönüşüm uygulamalarının tamamı gerek  SAP ECC gerekse S/4HANA versiyonlarıyla tam entegre olarak çalışır. e-Dönüşüm belgelerinin yönetimini SAP ortamında çalışan Kokpit aracılığıyla yapabilir, başka sistemlere ihtiyaç duymazsınız.

Uzman Süreç Danışmanlığı

MBIS, pek çok sektörden elde ettiği 20 yıllık eşsiz SAP danışmanlığı deneyimi ile e-Dönüşüm’e ait tüm süreçsel çalışmalarınızda sizlere destek olur. Sektörünüzde uygulanan pratikler ve en iyi uygulamalar ile gerektiğinde size yol gösterir.

Kullanıcı Dostu Arayüz

MBIS tarafından geliştirilen e-Dönüşüm uygulamalarının ekranları, çalışanların verimliliği ve etkinliği göz önünde bulundurularak tasarlanmış ve işlerin en kısa zamanda, en az maliyet ve riskle kolayca yapılması için optimize edilmiştir.

Kapsamlı Arşivleme ve Raporlama

e-Dönüşüm belgeleri kapsamında ihtiyaç duyduğunuz tüm raporları MBIS yazılımlarında bulabilirsiniz. Bu raporlar sayesinde işlerinizi eksiksiz tamamlamanız, süreci kontrol altında tutmanız ve risklerinizi minimize etmeniz son derece kolaylaşır.

7/24 Destek

Bünyemizdeki Profesyonel Destek Hizmetleri Birimi’miz e-Dönüşüm yazılımlarını kullanmaya başladıktan sonra karşılaşacağınız sorunların çözümü veya ek geliştirme ihtiyaçlarınız için 7 gün 24 saat kesintisiz olarak telefonlarınıza yanıt veriyor.

e-Dönüşüm Uygulamalarının Faydaları

Maliyet

e-Dönüşüm kağıt, kartuş, enerji tüketimi, kargo, arşivleme, noter onay maliyetleri ile insan kaynağı maliyetlerinde işletmelerin önemli ölçüde tasarruflar sağlamalarına olanak sunar.

Zaman

e-Dönüşüm belgelerini hazırlamak, göndermek, arşivlemek, kağıtlara basıp kargoya vermekten çok daha hızlı bir süreçtir. e-Dönüşüm belgelerinin iletimi ve alımı geleneksek yöntemlere göre çok daha hızlı gerçekleşir ve tahsilat sürecini hızlandırır.

Çevre Duyarlılığı

İlgili süreçlerdeki kayıt tüketimini en aza indirir. Sürdürebilirliğin bu kadar önemli olduğu bir çağda, kesilen ağaç sayısını azaltmak oldukça kritik bir konudur. Bu anlamda e-Dönüşüm uygulamaları doğanın korunmasına katkıda bulunur.

Risk

e-Dönüşüm belgeleri dijital ortamda arşivlendiğinden onları kaybetmeniz mümkün değildir. Yıllar öncesine ait bir faturayı rahatlıkla bulabilirsiniz. e-Dönüşüm belgelerinin kargoda kaybolması veya müşteriye ulaşmaması riski de yoktur.

Uyumluluk

e-Dönüşüm kullanmaya başladığınızda mükellefi olduğunuz alanlarda kanunların gerektirdiği sorumluluklarınızı yerine getirmiş olursunuz ve cezai yaptırımlarla karşılaşmazsınız.

Mailiniz başarıyla gönderilmiştir en kısa sürede sizinle iletişime geçilecektir.

Mesajınız ulaştırılamadı! Lütfen daha sonra tekrar deneyin.