MBIS Customer WEGA

B2B müşterilerinize ve bayilerinize MBIS Customer WEGA çözümü ile çok daha etkin bir ortak çalışma platformu sunun.

Bayi veya müşterilerin siparişlerini tek bir noktadan almak, iletişim ve bilgi paylaşımını merkezi olarak yönetmek ve bayi yönetimini sistematik ve izlenebilir şekilde gerçekleştirmek isteyen şirketler için ideal bir portal çözümü: MBIS Customer WEGA

Daha fazla bilgi

Customer WEGA nedir?

Müşteri, bayi ve distribütörlerin dijital olarak iş yapabilme gereksinimleri giderek artıyor.

Geleneksel müşteri hizmetleri hâlâ önemini korumakla birlikte, çağımızda insanlar haklı olarak, kendi ürün araştırmalarını ve B2B satın alımlarını insan etkileşimi olmadan dijital ortamda ve hızlı bir şekilde yapmak, ürün bilgilerine, finansal verilerine, destek topluluklarına, diğer önemli bilgilere, seçtikleri cihazlar üzerinden erişim olanağı talep ediyor.

Günümüzün rekabetçi ortamında B2B müşterilerine ve bayilere, her etkileşim için uzun e-postalar yazmak veya telefonu eline almak zorunda kalmayacakları bir ortak çalışma platformu sunmak neredeyse kaçınılmaz hale geldi.

Customer WEGA, SAP® ile tam entegrasyonu olan, bayilerin ve B2B müşterilerin sipariş girebilmesine, fatura, teslimat ve cari hesap takibi yapabilmelerine olanak sağlayan haber, duyuru ve dokümanların paylaşılabildiği, bulut tabanlı veya yerinde kurulum olarak kullanılabilen, çoklu-dil desteği olan MBIS’in portal çözümüdür.

Customer WEGA temel fonksiyonları

  • Bayi ve müşterilerin siparişlerini girebilmeleri ve bu siparişlerin SAP® sistemine otomatik aktarılması SAP® sisteminden veri aktarımlarının ‘job’ aracılığıyla belirlenen periyotlarda veya ihtiyaç halinde anlık olarak yapılabilmesi
  • Müşterilere duyurular yapabilme; genel, bir gruba veya spesifik bir müşteriye uyarı gönderebilme; basit anketler düzenleyebilme; müşterilerle doküman paylaşımı yapabilme.
  • Anahtar sözcük kullanılarak, malzeme kategorisi seçilerek veya MS Excel’den veri aktarılarak sipariş verilecek ürünlerin seçilebilmesi
  • Sürekli girilen aynı siparişler için ‘Hızlı Sipariş Kaydetme ve Kullanma’ işlevi
  • SAP® sisteminde ilgili müşteri için Sözleşme tanımı yapılmışsa, sipariş verilecek ürünlerin sadece bu Sözleşme kapsamında olmasının sağlanabilmesi
  • Sipariş girişinde ‘Alışveriş Sepeti’ (shopping cart) yöntemiyle çalışabilme
  • Sipariş girişi esnasında, malzeme satış fiyatlarının bayi veya müşteri için tanımlanmış indirimler uygulanarak SAP® ’den anlık olarak getirilmesi
  • Belirlenen müşteriler veya bayiler için grup oluşturulması ve bu grup için sipariş geçilebilecek ürünlerin tanımlanmasına imkan verilmesi
  • SAP® ’den aktarılan ana verilere ek alanlar oluşturulabilmesi
  • Siparişin sisteme nihai olarak iletilmesinden önce, müşteri tarafında belirlenecek onaylayıcı kişi tarafından görüntülenebilmesi ve onay sürecinden geçirilebilmesi
  • Özel bir kullanıcı tanımlanmasıyla (Ghost User), herhangi bir bayi kullanıcısı olarak sisteme girme ve bayi adına işlemler yapabilme
  • Uygulama önyüzünün kurumsal renk kodları, logo ve benzer görseller kullanılarak özelleştirilmesi
  • SAP® ’de tanımlanan varyant konfigürasyonuna göre ürün listeleme
  • Sipariş onayı sonrası müşteri ve firma yetkililerinin e-Mail yoluyla bilgilendirilmesi
  • Kullanıcı rolleri tanımlanması ve bu roller aracılığıyla sistem erişimlerinin yönetilmesi
  • Detay ve özet bazda Fatura, Sipariş, Teslimat, Cari Hesap ve Teklif Listesi raporları
  • Müşteri veya bayi için Teklif Talebi oluşturabilme ve PDF dosya formatında çıktı alabilme
  • Sipariş aşamasında, seçilen ürünle ilişkili diğer ürünlerin de sepete otomatik eklenebilmesi
  • Ana ekranda müşterilerin görmesi istenilen banner’ların tanımlanması, belirlenen sırayla gösterilmesi ve yönetilmesinin sağlanması
  • Farklı diller için ürün bazında farklı içerik ve görsel tanımlayabilme
  • Müşterilerin genel amaçlı veya sipariş özelinde doküman yükleyebilmeleri
  • Siparişi verenin, teslim alanın ve ödeyenin farklı olabilmesine imkan tanıyan yapı
  • Mobil uyumlu ekranlar ile mobil cihazlardan kullanılabilme.
  • Türkçe ve İngilizce dil desteği, yeni dil ekleyebilme
  • Raporların MS Excel formatında dışa aktarılabilmesi
  • Customer WEGA yazılımı ile ilgili teknik yönetimin yapılabileceği Admin Paneli

Customer WEGA’nın teknik özellikleri

MBIS Customer WEGA ile uzun süren satın alma ve raporlama süreçlerinizi otomatikleştirme fırsatı yakalayın ve müşteri memnuniyeti kazanın!

Hızlı sipariş girişi

Customer WEGA, düzenli olarak aynı veya benzer siparişlerin girişini kolaylaştırmak için Kayıtlı Sipariş kavramını kullanmaktadır.

Mobil uyumluluk

Customer WEGA, mobil uyumlu (responsive) kullanıma uygun olarak tasarlanmış ve geliştirilmiştir; ekranlar mobil cihazlarda da sorunsuz olarak çalışır.

Özelleştirme

Customer WEGA, uygulama önyüzünün, müşterinin renk kodları, logosu ve benzer görselleri kullanılarak özelleştirilmesine olanak verir.

Hedef Grup

Customer WEGA, belirlenen bayiler için grup oluşturulmasına ve bu grup için sipariş geçilebilecek ürünlerin tanımlanmasına imkan verir.

Sözleşme kullanımı

Customer WEGA’da, SAP® ’de bayi için sözleşme tanımlanmışsa sadece sözleşmedeki malzemeler için sipariş girilmesine izin verilebilir.

Onay süreci

Customer WEGA’da sipariş giriş ve kabulleri için onay süreci işletilebilmektedir.

Kullanıcı dostu arayüz

Customer WEGA ekranları, kullanıcıların hızlı ve etkin çalışabilmesini sağlayacak şekilde tasarlanmış ve optimize edilmiştir.

Dil seçenekleri

Customer WEGA Türkçe ve İngilizce standart dillerle gelmekle birlikte, farklı dillerin tanımlanmasına da izin verir.

Veri transferi

Customer WEGA’da SAP® ’den yapılacak ana veri transferleri için istenilen frekans tanımlanabildiği gibi, münferit olarak da transfer gerçekleştirilebilir.

Ana veri özelleştirme

Customer WEGA‘ya aktarılan ana veriler için ek alanlar oluşturulabilir. (Malzemeler için küçük resim, Müşteriler için satış sorumlusu e-postası gibi.)

Neden Customer WEGA?

Gelir ve karlılık artışı

Customer WEGA, bayilere yapılan duyuru, tanıtım, kampanya bilgilendirmeleri tek noktadan yaparak, siparişler sırasında ürünlerin atlanmasının önüne geçerek ve benzer işlevler yoluyla dolaylı olarak gelir artışı sağlanmasına yardımcı olabilir.

Maliyet ve zaman tasarrufu

Customer WEGA ile manuel yapılan tekrarlı işlerin otomatik hale gelmesi, hataların en aza indirilmesi, daha az iş gücü ihtiyacı, kırtasiye malzemesi kullanımının azalması gibi kazanımlar firma ve bayilere maliyet ve zaman tasarrufu olarak yansır.

Müşteri memnuniyeti

Customer WEGA, siparişlerin hızlı ve kolay geçilmesini sağlaması ve sunduğu detaylı raporlamalar sayesinde bayilerin işlerini çok daha başarılı bir şekilde yönetebilmelerine olanak sunar ve müşteri memnuniyet seviyelerinin artmasında önemli rol oynar.

Entegrasyon

Customer WEGA’nın gelişmiş entegrasyon altyapısı sayesinde, SAP® ECC ve S/4HANA başta olmak üzere, ERP yazılımlarınızla kolayca entegrasyon sağlayarak bayi ve B2B müşterilerinizle gerçekleştirdiğiniz tüm etkileşimleri tek bir platform üzerinden yönetme imkanına kavuşursunuz.

Operasyonel verimlilik

Manuel uygulama yöntemleriyle günler süren sipariş alma, rapor gönderme, kampanya ve duyuru yapma gibi işlemlerin otomatik olarak yapılabilmesi sayesinde şirketlere önemli seviyede operasyonel verimlilik artışı sağlar.

MBIS deneyimi

2000 yılından bu yana yüzlerce başarılı projeye imza atan MBIS’in deneyimli danışmanları rekabette öne geçmenizi sağlayacak know-how ve yönlendirmeleri hizmetinize sunmaktadır.

Müşterilerimizin Görüşleri

Daha başarılı olmanız için neler yapıyoruz?

Ferdi Irmak
Polisan Holding, Sistem ve Yazılım Yöneticisi
“MBIS’in B2B müşteri portalı Customer WEGA ile tek bir platform üzerinden bayilerimizle iş birliği içerisinde çalışma imkânı elde ettik. Bir yandan süreç verimliliğimizi, iletişim kalitemizi ve müşteri memnuniyetimizi iyileştirirken bir yandan da satış gelirlerimizde artış elde ettik. Polisan Kansai Boya olarak MBIS’e Customer WEGA’nın hayata geçirilmesi sürecinde gösterdikleri profesyonel ve iş odaklı yaklaşımlarından dolayı teşekkür ediyoruz.”
Aylin Güvener
AGT, Satış ve Pazarlama Süreçleri Yöneticisi
“MBIS’in B2B müşteri portalı Customer WEGA ile bayilerimizle iş birliği içerisinde çalışma imkânı elde ederek, müşteri memnuniyetimizi artırdık. Portalde ihtiyaçlarımıza yönelik sürekli yapılan iyileştirmelerle müşterilerimizin ihtiyaçlarına daha hızlı bir şekilde cevap verebiliyoruz. Operasyonel verimliliğimizi ve bayilerimizle olan iletişimimizi artırmamıza da katkı sağlayan MBIS’e, Customer WEGA’nın hayat geçirilme ve geliştirme aşamalarında gösterdikleri profesyonel ve iş odaklı yaklaşımlarından dolayı teşekkür ediyoruz.”

AGT Ağaç Sanayii

MBIS farkıyla SAP® BPC çözümünü seçen AGT Ağaç Sanayii’nde gerçekleşen dijital dönüşüm projesinin detaylarını inceleyin.

  • Sektör
    Ağaç ve Orman Ürünleri
  • Ülke
    Türkiye
  • Ürün
    SAP® BPC
Vaka Analizini İndir

Başarı Hikayeleri

Kaynaklar

MBIS’in bilgi birikiminden faydalanın, farkındalığınızı artırın.

MBIS'in sunduğu SAP® S/4HANA Finance Çözümü ile
kazanan siz olun.

Bu dokümanın amacı, bir S/4HANA Finance projesinin hazırlık aşamasında yapılması gerekenlere dikkat çekmek ve implementasyonun geri kalanının daha sorunsuz ilerlemesini sağlamaktır.

Ücretsiz İndir

SAP® S/4HANA Finance

SAP® S/4HANA Finance çözümü hakkında daha fazla bilgi
edinmek için webinar kaydımızı izleyin

Webinarı İzle

Daha fazla bilgi için lütfen bizimle iletişime geçiniz