Customer WEGA

Birlikte
Başarıyoruz!

Customer WEGA Nedir?

Customer WEGA SAP ile tam entegrasyonu olan, bayilerin sipariş girebilmesine, fatura, teslimat ve cari hesap takibi yapabilmelerine olanak sağlayan; bayilerle haber, duyuru ve dokümanların paylaşılabildiği, bulut tabanlı veya yerinde kurulum olarak kullanılabilen, çoklu-dil desteği olan MBIS Ar-Ge yazılımıdır.

Bayi sipariş girişi süreci

Teknik ve işlevsel özellikler

Raporlar

MBIS Customer WEGA, firmaların ve bayilerinin işlerini sorunsuz olarak işbirliği içinde sürdürebilmelerini destekleyecek zengin bir rapor seti ile birlikte gelmektedir:

Özet ve detay bazda

  • Faturalar
  • Cari Hesap Bilgileri
  • Siparişler
  • Teklif listesi
  • Teslimatlar

Standard raporlara ek olarak şirketlerin ihtiyaç duyduğu tüm raporların ek geliştirme ile sisteme dahil edilmeleri mümkündür.

MBIS Customer WEGA, firmaların bayileriyle tek bir noktadan, önemli bilgi paylaşımlarında bulunmasını veya bilgi toplamasını sağlayarak, iş geliştirmelerine önemli katkılar sağlar.

Özet ve detay bazda

  • Duyurular
  • Doküman paylaşımı
  • Haberler
  • Anketler
  • Kampanyalar

Ghost user

MBIS Customer WEGA, herhangi bir bayi kullanıcısı olarak sisteme girmeye, teknik destek veya eğitim vermeye veya bayi adına işlemler yapmaya olanak sağlayan özel bir kullanıcı tanımlanmasına imkan verir.

Mobil uyumluluk

Customer WEGA, mobil uyumlu (responsive) kullanıma uygun olarak tasarlanmış ve geliştirilmiştir; ekranlar mobil cihazlarda da sorunsuz olarak çalışır.

Hedef grup

Customer WEGA, belirlenen bayiler için grup oluşturulmasına ve bu grup için sipariş geçilebilecek ürünlerin tanımlanmasına imkan verir.

Onay süreci

Customer WEGA’da sipariş giriş ve kabulleri için onay süreci işletilebilmektedir.

Dil seçenekleri

Customer WEGA Türkçe ve İngilizce standart dillerle gelmekle birlikte, farklı dillerin tanımlanmasına da izin verir.

Hızlı sipariş girişi

Customer WEGA, düzenli olarak aynı veya benzer siparişlerin girişini kolaylaştırmak için Kayıtlı Sipariş kavramını kullanmaktadır.

Özelleştirme

Customer WEGA, uygulama önyüzünün, müşterinin renk kodları, logosu ve benzer görselleri kullanılarak özelleştirilmesine olanak verir.

Sözleşme kullanımı

Customer WEGA’da, SAP’de bayi için sözleşme tanımlanmışsa, sadece sözleşmedeki malzemeler için sipariş girilmesine izin verilebilir.

Kullanıcı dostu arayüz

Customer WEGA ekranları, kullanıcıların hızlı ve etkin çalışabilmesini sağlayacak şekilde tasarlanmış ve optimize edilmiştir.

Veri transferi

Customer WEGA’da SAP’den yapılacak ana veri transferleri için istenilen frekans tanımlanabildiği gibi, münferit olarak da transfer gerçekleştirilebilir.

Ana veri özelleştirme

Customer WEGA ‘ya aktarılan ana veriler için ek alanlar oluşturulabilir. (Malzemeler için küçük resim, Müşteriler için satış sorumlusu e-postası gibi.)

Genel İş Kazanımları

Süreç iyileştirmeleri

Customer WEGA, firma ve bayilerinin süreçlerinin daha hızlı, koordineli ve etkin olarak daha az hata ile işletilmesine olanak vererek önemli iş kazanımları elde edilmesinde rol oynar.

Gelir artışı

Customer WEGA, bayilere yapılan duyuru, tanıtım, kampanya bilgilendirmeleri tek noktadan yaparak, siparişler sırasında ürünlerin atlanmasının önüne geçerek ve benzer işlevler yoluyla dolaylı olarak gelir artışı sağlanmasına yardımcı olabilir.

Maliyet ve zaman tasarrufu

Customer WEGA ile manuel yapılan tekrarlı işlerin otomatik hale gelmesi, hataların en aza indirilmesi, daha az iş gücü ihtiyacı, kırtasiye malzemesi kullanımının azalması gibi kazanımlar firma ve bayilere maliyet ve zaman tasarrufu olarak yansır.

Müşteri memnuniyeti

Customer WEGA, siparişlerin hızlı ve kolay geçilmesini sağlaması ve sunduğu detaylı raporlamalar sayesinde bayilerin işlerini çok daha başarılı bir şekilde yönetebilmelerine olanak sunar ve müşteri memnuniyet seviyelerinin artmasında önemli rol oynar.

Yetki yönetimi

MBIS Customer WEGA, kullanıcı rolleri tanımlamaya ve bu roller aracılığıyla sistem erişimlerinin yönetilmesine olanak sağlar.

Sistem yöneticisi

  • Teknik ayarların yapılması
  • Kullanıcı tanımlamaları vb.

Satış yöneticisi

  • İçerik Yönetimi (Duyuru vb.)
  • Raporlama
  • Sipariş Onaylama

Bayi kullanıcısı

  • Teklif/Sipariş Oluşturma
  • Doküman indirme
  • Ürün Kataloglarını İnceleme
  • Rapor alma
  • Anket doldurma

Mailiniz başarıyla gönderilmiştir en kısa sürede sizinle iletişime geçilecektir.

Mesajınız ulaştırılamadı! Lütfen daha sonra tekrar deneyin.