B2B müşterilerinize ve bayilerinize Nagarro + MBIS Customer WEGA çözümü ile çok daha etkin bir ortak çalışma platformu sunun.
Bayi veya müşterilerin siparişlerini tek bir noktadan almak, iletişim ve bilgi paylaşımını merkezi olarak yönetmek ve bayi yönetimini sistematik ve izlenebilir şekilde gerçekleştirmek isteyen şirketler için ideal bir portal çözümü: Nagarro + MBIS Customer WEGA
Nagarro + MBIS Customer WEGA ile uzun süren satın alma ve raporlama süreçlerinizi otomatikleştirme fırsatı yakalayın ve müşteri memnuniyeti kazanın!
Customer WEGA, düzenli olarak aynı veya benzer siparişlerin girişini kolaylaştırmak için Kayıtlı Sipariş kavramını kullanmaktadır.
Customer WEGA, mobil uyumlu (responsive) kullanıma uygun olarak tasarlanmış ve geliştirilmiştir; ekranlar mobil cihazlarda da sorunsuz olarak çalışır.
Customer WEGA, uygulama önyüzünün, müşterinin renk kodları, logosu ve benzer görselleri kullanılarak özelleştirilmesine olanak verir.
Customer WEGA, belirlenen bayiler için grup oluşturulmasına ve bu grup için sipariş geçilebilecek ürünlerin tanımlanmasına imkan verir.
Customer WEGA’da, SAP® ’de bayi için sözleşme tanımlanmışsa sadece sözleşmedeki malzemeler için sipariş girilmesine izin verilebilir.
Customer WEGA’da sipariş giriş ve kabulleri için onay süreci işletilebilmektedir.
Customer WEGA ekranları, kullanıcıların hızlı ve etkin çalışabilmesini sağlayacak şekilde tasarlanmış ve optimize edilmiştir.
Customer WEGA Türkçe ve İngilizce standart dillerle gelmekle birlikte, farklı dillerin tanımlanmasına da izin verir.
Customer WEGA’da SAP® ’den yapılacak ana veri transferleri için istenilen frekans tanımlanabildiği gibi, münferit olarak da transfer gerçekleştirilebilir.
Customer WEGA‘ya aktarılan ana veriler için ek alanlar oluşturulabilir. (Malzemeler için küçük resim, Müşteriler için satış sorumlusu e-postası gibi.)
Customer WEGA, bayilere yapılan duyuru, tanıtım, kampanya bilgilendirmeleri tek noktadan yaparak, siparişler sırasında ürünlerin atlanmasının önüne geçerek ve benzer işlevler yoluyla dolaylı olarak gelir artışı sağlanmasına yardımcı olabilir.
Customer WEGA ile manuel yapılan tekrarlı işlerin otomatik hale gelmesi, hataların en aza indirilmesi, daha az iş gücü ihtiyacı, kırtasiye malzemesi kullanımının azalması gibi kazanımlar firma ve bayilere maliyet ve zaman tasarrufu olarak yansır.
Customer WEGA, siparişlerin hızlı ve kolay geçilmesini sağlaması ve sunduğu detaylı raporlamalar sayesinde bayilerin işlerini çok daha başarılı bir şekilde yönetebilmelerine olanak sunar ve müşteri memnuniyet seviyelerinin artmasında önemli rol oynar.
Customer WEGA’nın gelişmiş entegrasyon altyapısı sayesinde, SAP® ECC ve S/4HANA başta olmak üzere, ERP yazılımlarınızla kolayca entegrasyon sağlayarak bayi ve B2B müşterilerinizle gerçekleştirdiğiniz tüm etkileşimleri tek bir platform üzerinden yönetme imkanına kavuşursunuz.
Manuel uygulama yöntemleriyle günler süren sipariş alma, rapor gönderme, kampanya ve duyuru yapma gibi işlemlerin otomatik olarak yapılabilmesi sayesinde şirketlere önemli seviyede operasyonel verimlilik artışı sağlar.
2000 yılından bu yana yüzlerce başarılı projeye imza atan Nagarro + MBIS’in deneyimli danışmanları rekabette öne geçmenizi sağlayacak know-how ve yönlendirmeleri hizmetinize sunmaktadır.
Nagarro + MBIS’in bilgi birikiminden faydalanın, farkındalığınızı artırın.
Bu dokümanın amacı, bir S/4HANA Finance projesinin hazırlık aşamasında yapılması gerekenlere dikkat çekmek ve implementasyonun geri kalanının daha sorunsuz ilerlemesini sağlamaktır.
İndir