Hizmet ekiplerinizin süreç verimliliklerini artırmaları ve müşterilerinize kusursuz servis deneyimi sunmaları için Omnichannel desteği, 360° müşteri görünümü ve akıllı destek talebi yönetimi SAP® uygulamalarını Nagarro + MBIS uzmanlığıyla şirketinize adapte edin.
Daha fazla bilgiNagarro + MBIS ile satış yeteneklerinizi geleceğe adapte edin.
Self servis seçenekleriyle cevap vermeniz gereken destek taleplerini azaltırken akıllı teknolojilerle müşteri hizmetleri ekiplerinizin verimliliğini artırın.
Müşteri sorunlarını iletişim merkezinde hızla işleyerek sahada daha etkili hizmetler sunun.
Müşterilerinize ait 360° görünüm ve bilgi yönetimi ile hizmet temsilcilerinizin sorunları hızla çözmesine yardımcı olun.
SAP® Service Cloud çözümü, müşterilerinizin ve sizin hayatınızı kolaylaştırır.
360° bir müşteri görünümü ile tüm müşteri taleplerini aynı arayüzde yönetin ve iletişim kanallarında sorunsuz bir deneyim sağlayın.
Makine öğrenimi ile çağrı sınıflandırmasını ve çözümlemesini hızlandırın, temsilcilerinizi işlerinde mükemmelleşmeleri için ihtiyaç duydukları araçlar ve verilerle destekleyin.
Makine öğrenimi ile rutin görevleri otomatikleştirerek ve ortalama işlem sürelerini kısaltarak müşteri hizmetleri süreçlerinin verimliliklerini artırın.
Tutarlı bir deneyim için tüm servis taleplerini aynı arayüzde yönetin. Müşterilerinize chatbot, telefon, sohbet, SMS, e-posta ve sosyal kanallar aracılığıyla hizmet verin. Otomatik müşteri tanımlama, ekran belirleme ve akıllı yönlendirme ile hizmet hızınızı artırın.
Manuel olarak veya e-posta mesajları, sohbet, SMS, portal veya sosyal medya kanallarından tetiklenen destek talepleri oluşturun. Kapsamlı talep oluşturma araçlarıyla destek taleplerini verimli bir şekilde yönlendirin ve hızla çözüme kavuşturun.
Hazır raporlar ve analizlerle hizmet performansınızı izleyin ve iyileştirin. Çalışan iş yükü, çağrı tamamlama oranı, SLA’lar ve diğer ilgili ölçümler hakkında gerçek zamanlı analizlerle hizmet performansınızı izleyin, raporlarınızı özelleştirin.
Görsel eğitim araçlarıyla yeni hizmet temsilcileri için işe adaptasyon sürecini kolaylaştırın. Temsilcilerinizi, özelleştirilmiş öğrenim metodları ve anlık eğitimlerle her zaman güncel tutun.
Daha geniş bir müşteri görünümü elde etmek için hizmet çözümlerinize satış yetenekleri ekleyin. Müşterilerinizin tam görünümünü sağlarken silo şeklindeki bilgi kümelerini parçalayın ve departmanlar arasındaki işlemleri sadeleştirin.
Gelen hizmet talepleriyle ilgili en alakalı çözümleri bulmak için makine öğrenimi özellikleri ile oluşturulan teklifler alın. Ortalama çözüm sürelerini kısaltın ve sorunları azaltın. Hizmet ekiplerinizin üretkenliğini artırın ve çalışan bağlılığını güçlendirin.
Nagarro + MBIS’in bilgi birikiminden faydalanın, farkındalığınızı artırın.
Bu dokümanın amacı, bir S/4HANA Finance projesinin hazırlık aşamasında yapılması gerekenlere dikkat çekmek ve implementasyonun geri kalanının daha sorunsuz ilerlemesini sağlamaktır.
İndir